zondag 29 juli 2012

Count your blessings

Ik deed een paar weken niet mee, ik kon gewoon weinig blessing zien omdat mijn schoonmoeder (en trouwe bloglezeres) een paar weken geleden na een eenvoudige operatie op de intensive care terecht kwam vanwege complicaties. Helaas heeft ze het niet gered en is ze vrijdag overleden.
Dus de uitdaging ligt erin om toch de mooie dingen te blijven zien.
Vandaag kindertekeneningen, een mooi vintage puzzel en de granny deken die vordert. En de herinneringen aan onze korte (onderbroken) vakantie. Wat was boevemans gelukkig met de zwembad en de glijbaan.

Kijk voor meer blessing bij Anki van zilverblauw.






6 opmerkingen:

  1. Heel veel sterkte toegewenst voor jou en je gezin met dit grote verlies.

    groetjes
    Angeline

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Veel sterkte voor jullie allemaal. Toch proberen te genieten van de kleine geneugtes helpt waarschijnlijk in het rouwproces.
    Liefs, CarlaK

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoe verschrikkelijk.Ik kreeg er koud van als ik het las. Heel veel sterkte toegewenst voor jullie allemaal.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Och jee wat verdrietig, heel veel sterkte x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. fijn dat je toch kan genieten van de kleine mooie dingen. Veel sterkte!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Jeetje, wat rot. Heel veel sterkte voor jou en je gezin

    BeantwoordenVerwijderen

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails