zondag 7 oktober 2012

leren slofjes

In de kringloop zag ik wat stukken leer en nam ze mee. Ik wilde ook wel eens leren sloffen maken. Ik nam het patroon van Farbenmix. Ze vallen wat groot en breed maar ze zijn wel lekker warm (als je op de grond met de lego of  de Kapla aan het bouwen bent). Dochter M bestelde een paar met monsters (Mam, ze zijn niet helemaal hetzelfde).  En het is echt heel makkelijk (op dat knippen van monsters uit leer na dan ...)!

Dit is alvast een voorproefje op de KCWC, die morgen van start gaat. Ik heb vandaag flink ingeslagen op het Stoffenspektakel en morgen gaan we echt beginnen. Ik heb er zin in. Wie doet er nog meer mee???


11 opmerkingen:

  1. Geweldige slofjes zijn het!
    En ik doe ook mee met KCWC. Ik ga zometeen vast patroontjes tekenen, heb zaterdag in Utrecht de voering voor Nathans winterjas gekocht, maar verder gaat alles uit de voorraad!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk! En bedankt voor de tip. Eindelijk een patroontje dat niet klein of smal uitvalt.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. leather ones!! love them,Effie!!! finally I´ll try kcwc this time, too!! have an amazing week!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuje slofjes, super! En KCWC? Ik sta in de startblokken!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zijn erg leuk geworden. Ik moet ook nog aan de gang voor de 3 kids van mij.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke slofjes! Dragen je kinderen deze nog? Hier lopen ze liever met koude voeten dan met sloffen :-(

    Woensdag ga ik (voor het eerst!) naar het stoffenspektakel, ik heb er nu al zin in!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja hoor, deze willen ze wel aan. L en N hebben ook een bestelling gedaan. Je kunt er heerlijk met blote voeten in. Veel plezier op het stoffenspektakel!

      Verwijderen
  7. Een late reactie op een ouder artikel, maar.. Ik zou deze graag maken voor het kindje van een collega van me, alleen vroeg ze of het er eventueel gevoerd met fleece konden zijn.. Kan ik dat hiermee? De individuele stukjes leer 'voeren' met fleece voor ik ze aan elkaar bevestig?

    BeantwoordenVerwijderen

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails