zondag 5 mei 2013

terugkeer

En na een korte break in Denemarken zijn we weer terug thuis ♥
Hoe heerlijk ik het ook vind om te plannen te maken voor reizen en om weg te gaan en te zijn, ik ben toch wel erg graag gewoon thuis. Beetje aanrommelen, pyjamadagen met de kinderen, spelletjes doen, beetje achter de naaimachine, kijken hoe de moestuingroentes omhoog komen  ....

Morgen moet ik nog een dagje werken maar daarna ben ik weer wat dagen vrij. Ik geloof dat ik dan nog maar wat zomerkleren ga maken voor de kinderen. Maar eerst was ik zelf aan de beurt. Ik maakte een heerlijke rok (a-lijn Mme ZsaZsa). De print knipte ik uit een gekringloopt shirt (1 euro) en het stofje komt van de markt (2 euro). Uit de coupon kon wel een heel achterpand maar het voorpand ging in twee delen. Ik maakte van de nood een deugd en maakte er een mooie flatlockstiksel op, in fluogeel ♥

En jullie? Wat doen jullie zoal in deze meivakantie (aangenomen dat je die inderdaad hebt)?



3 opmerkingen:

  1. Wat een origineel rokje zo!
    Hoe heb je die print van het shirt op het rokje gemaakt?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk weer een rokje voor jezelf, goed bezig!
    Ik was heerlijk vrij, vandaag de laatste dag. Dan 2 dagen werken en weer 5 dagen vrij...mij hoor je niet klagen hoor! En ik heb ook heel veel achter de naaimachine gezeten, blousjes voor mezelf genaaid :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Als ik dit rokje zie heb ik ook zo'n zin om weer wat rokjes te gaan maken. Erg leuk geworden!

    BeantwoordenVerwijderen

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails